یک رژیم روزانه مراقبت از پوست به همراه پاک کننده صورت مناسب برای سلامتی و شیوه زندگی سالم ضروری است. پوست روی صورت ظریف تر و حساس تر از سایر نقاط بدن است. مراقبت از پوست صورت و ظاهر آن از جمله عواملی است که برای سلامت و شادابی پوست باید به آن توجه کرد.

آیا شما در نظر گرفته اید که چه نوع پاک کننده ای برای پوست صورت شما مناسب است؟ آیا پاک کننده مورد استفاده با نوع پوست شما، متناسب است؟ آیا به منافذ بسته پوست شما کمک می کند؟ برای نتیجه مطلوب تر از پاک کننده صورت متناسب با نوع پوست خود از جمله فوم شستشو صورت، ژل شستشوی صورت و یا کرم استفاده کنید. پوست هر فرد مهم ترین عضو برای حفظ سلامت درونی هرفرد است.


شستشوی روزانه صورت

اهمیت استفاده از ژل شستشوی صورت در پاکسازی روزانه

استفاده روزانه از ژل شستشو صورت در سلامت پوست افراد ضروری است. در طول شبانه روز به دلیل وجود آلاینده ها و آلودگی ها و همچنین تعریق پوست شب، قبل ازخواب از ژل شستشوی صورت استفاده کنید حتی اگر در طول روز آرایش نکرده اید. شستشوی دو بار در روز باعث باز شدن منافظ بسته پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه، پیری پوست و چین و چروک می شود. 

چرا از ژل شستشوی صورت استفاده کنیم ؟

برای شستشوی صورت و لایه برداری افراد دارای پوست چرب و مستعد آکنه باید از یک پاک کننده مناسب پوست خود استفاده کنند. بر مبنای این امر ژل شستشوی صورت با عملکرد اختصاصی  به تنظیم ترشح غدد سبابه، حفظ باکتری های مفید و همچنین باز کردن منافذ بسته پوست کمک می‌کند.تا پوست توسط ژل شستشو تجدید حیات خود را به دست گرفته و روشن تر و شاداب تر بماند.

ژل شستشوی صورت لافارر در دو نوع ژل اسکراب دار (لایه بردار) برای پوست های معمولی و پوست‌‌های چرب و مستعد آکنه و ژل بدون اسکراب برای پوست های خشک و حساس، به همراه دو نوع فوم برای پوست های خشک و حساس و پوست های چرب-نرمال فرموله و تولید شده اند، تا بتواند برای انواع پوست بسته به عصاره های بکار رفته در محصول، حسی از طراوات و زیبایی را به ارمغان بیاورند و در کنار آن با جلوگیری از  آسیب رسانی رادیکالهای آزاد به پوست موجب لطافت و جوانی پوست گردند. 


مراقبت های روزانه پوست

شستشوی صورت متناسب با انواع مختلف پوست

انواع مختلف پوست نیاز به مراقبت و نگرانی متفاوت دارند. اگر پوست چرب و دارای آکنه دارید، مفید است که حداقل دو بار در روز با ژل شستشو آن را بشویید. ژل شستشوی صورت پوست چرب با اثر لایه برداری با دانه های اسکراب و همچنین مات کنندگی و کاهش براقیت پوست به سلامت و طراوت پوست کمک می‌کند.

شستشوی یک بار در طول روز برای افرادی که دارای پوست خشک و حساس هستند کافی است. این امر به این دلیل است که شستشو بیش از حد می تواند منجر به تحریک و از دست دادن رطوبت پوست شود. پوست خشک نیاز به مراقبت فوق العاده ای دارد. استفاده از فوم شستشو برای افراد دارای پوست خشک انتخاب مناسبی می باشد.


ژل شستشوی صورت

فوم شستشوی صورت چیست ؟

فوم شستشو صورت شوینده ملایم برای انواع مختلف پوست با فرمولاسیون بسیار سبک می باشد. فوم شستشوی صورت لافارر با عصاره منحصر به فرد بابونه و آلوئه ورا به حفظ تعادل رطوبت و چربی پوست، جلوگیری از التهاب و قرمزی و افزایش طراوت و شادابی پوست صورت کمک می کند.

مقداری از ژل شستشوی صورت و فوم شستشو را بر روی دست های شسته شده بریزید و به مدت یک دقیقه ماساژ دهید، علاوه بر پاک کنندگی ماساژ باعث افزایش گردش خون و شادابی پوست می شود.

مهم است که روال تمیز کردن کامل با مرطوب کننده به پایان می رسد. هنگامی که پوست خود را تمیز می‌کنید، تمام رطوبت آن را از بین می برید و بدون تجدید آن این امر می تواند منجر به تحریک و قرمزی پوست شود. بعد از شستشوی صورت پوشاندن مرطوب کننده بر روی پوست صورت، باعث هیدراته شدن پوست و آبرسانی و همچنین در هنگام شب استفاده از کرم دور چشم برای جلوگیری از چین و چروک پوست می تواند در شادابی و سلامت پوست موثر باشد.

به یاد داشته باشید که نوع پوست شما می تواند روی محصولات آرایشی و بهداشتی تاثیر بگذارد.استفاده از محصول اشتباه و ناسازگار می تواند موجب بروز، التهابات شدید پوستی،ایجاد آکنه و قرمزی شود. بهتر است قبل از اسفاده از محصولات مراقبتی بدانید چه نوع پوستی دارید. و از روش های مراقبت از پوست خود آگاه باشید.


مرطوب کردن پوست